Vem vet mest?

Idag har jag inte gjort många knop sedan jag kom hem från jobbet kring 15.15. Jaa, jag slutar kl. 15 på fredagar, det är riktigt lyxigt!

Arbetsdagen som sådan har inte bjudit på mycket spännande. Jag märker att jag växer i min arbetsroll i alla fall, så det får man väl se som någonting positivt. Pratade även med min klinikkordinator om lite ledighet över jul, och det var ju inga som helst problem :) Ska bara klura om jag vill vara ledig en eller två veckor. Svår fråga!

Åkte ned till Lidl efter jobbet. Inhandlade lite onyttigheter så som mörk choklad och nötter! Mums! Det ska jag smaska på ikväll hade jag tänkt, tillsammans med ett eller två glas rött. Egentid. Tankade även bilen, och är det inte typiskt? Precis när jag bestämt mig för att jag ska tanka, så har det höjt priset med nästan 1 kr/liter! Galet. Man ska göra saker när man tänkt, det brukar bli bäst så...




"...om min bror flyter i land på din gård... säg mig, är det då din bror?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0