Utnyttja tiden!

Minns ni att jag skrev att jag ställde mig och diskade 06.45 i måndags morse? Mycket riktigt var det en engångsföreteelse. Imorse var jag så trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. 06.40 klev jag upp. Släpade mig in till badrummet och sminkade mig och åt sedan frukost och drog iväg med andan i halsen. Även om det är tidigt att kliva upp kl. 06.00, så föredrar jag nog det framför att kliva upp 06.40 och behöva stressa.

Träffade en jättekäck patient idag som jag ska göra blekskedar åt och även sätta fast ett tandsmycke åt :) Sånt förgyller dagarna, trevliga patienter alltså.



Jag måste börja lära mig att ta vara på tiden. Idag är det redan 3 september, och jag vet ärligt talat inte vart augusti månad tog vägen. Jag som ändå hade semester och var hemma i kära Timrå? Det är för mig en gåta.. Synd att jag är så trött bara, och har värk i kroppen, annars hade jag kanske orkat göra mer.

Orkade inte ens släpa ut mig på en promenad. Fick dock ett himlans sug efter att köra bil, så jag gick ned till min älskade bil och åkte ned till Lidl och handlade ägg, nötter, fetaost och brieost. Bara för att få köra lite! Och sedan åkte jag upp en bit i Uddevalla, men jag tänkte att det var lika bra att vända om så jag hittar tillbaka..

Det blev ingen promenad idag. Jag skyller på tröttheten och värken. Men det hade ju varit bra... Har dock lagat lite morotssoppa :) Den blev väldigt god!



Morgondagens agenda:

* Tvättid 07-11
* Morgonpromenad
* Biltur till Göteborg
* Chili - fixa med soffan
* IKEA - köpa en bokhylla samt tyg till soffan, ev. även gardintyg
* Plocka med mig Hjortis till Uddevalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0