Sista dagen av augusti månad

Får jag fråga vart augusti tog vägen någonstans?
Eller är det kanske bättre att fråga sig vart sommaren tog vägen?

Igår var det alltså sista augusti, 31/8. Dagen ägnades på jobbet, vad tänkte ni? Dagen flög fram, som vanligt. Man hinner bara sätta sin fot där så ska man snart hem igen. Mycket skönt! :)

Efter jobbet satte jag mig på bussen till Göteborg. Där träffade jag älskade Hjortis! :D Kändes lite smått konstigt att bara behöva åka 1 timme för att få träffa en nära vän hemifrån! Men ack så nice! :D Vi hade bestämt att vi skulle gå och käka. Sagt och gjort. Vi hamnade på en grekisk restaurang :) Vi åt varsin typisk grekisk rätt och surrade om allt och ingenting. Himlans trevligt måste jag få säga :) Efter maten gick vi till Condeco och beställe varsin latte. Mums! Längesedan nu! En mycket lyckad tisdagskväll som tål att upprepas.

Kvart i tio satte jag mig på bussen tillbaka till Uddevalla. Peter ringde mig från Kreta när jag satt på bussen. Jag blev överlycklig :) Väl hemma strax efter elva borstade jag tänderna och stupade i säng! Och sov som en prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0