Riksstämma

Jag fick äntligen träffa min karl igen i måndags kväll. Äntligen! Äntligen, äntligen, äntligen! Jag bubblade av lycka :)



Tisdag & onsdag tillbringades på jobbet. Som alla andra vardagar :) Kvällarna har inte bjudit på alltför mycket skoj. Igår fick jag något ryck och gick till Coop Konsum (typ världens dyraste affär) och köpte lite naturgodis och en tidning.



Idag är det redan torsdag. Jag tycker det kan sluta regna nu. Jag tappar humöret, vill inte göra någonting.



Just nu håller jag på att koka lite kikärtor, mums! Looking good. Sitter även och äter lite middag, det kanske var på tiden?

Idag fick jag klart att jag ska gå på massa spännande kurser på årets Odontologiska Riksstämma! Det ser jag verkligen fram emot!! :)



Det är även dags att införskaffa en ny kalender - vilket jag tänkte göra idag, men Bokia på Kungsgatan suger - eftersom jag helt plötsligt har hur mycket som helst att hålla reda på!! :) Men skojsigt är det!



Efter att kikärtorna kokat klart och jag ätit upp min middag, ska jag göra lite tomatsås.

Och imorgon kommer min älskling hit! Hade tänkt skämma bort honom med lite middag och mys! Inte illa va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0