Eat this, don't eat that

Nu har jag avverkat det mesta på min to-do-list idag. Var till biblioteket (ett väldigt fint bibliotek för att vara i en liten stad) och lånat tre böcker, handlat på Willy:s (för 378 jävla kronor!) och packat in allt i kyl & frys.

Nu sitter jag med lite kaffe i handen. Klockan närmar sig 15 och magen börjar kurra. Dags för en lite sen lunch måntro? Har dock inget hemma tänkte jag säga nu, men... jag menar såklart att jag inte vet vad jag ska laga.

På tal om mat och matlagning. Är det inte väldigt mycket prat hit och dit om vad man ska äta och vad man inte ska äta? Jag börjar bli lite trött på det, ärligt talat. Det kommer nya råd och rön hela tiden, vad ska man egentligen tro på? Och alla dessa matlagningsprogram (som jag förövrigt i och för sig tycker är rätt trevliga att kika på) och alla bantningsprogram. Det får bli ett stopp på det snart tycker jag. Mer Leila bakar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0