Lill-lördag

Onsdag. Lill-lördag. Mitt-i-veckan. You name it...

Det har varit en riktigt slö dag idag - förutom jobbet då. Har ont i kroppen och har bara lyckats åstadkomma lite diskning sedan jag kom hem.

Har plockat ihop min älskade SodaStream som jag fick i examenspresent - för övrigt en av de bästa presenterna jag hade kunnat tänka mig! Jag älskar bubblat vatten!! Så nu sitter jag här med ett av mina nya glas fyllt med iskallt bubblat vatten! MUMS! (Det tar även bort den äckliga smaken som Uddevallas vatten har...)



Pappa ringde mig förut. Han är bäst min far! Jag älskar honom :)

Farfar <3

Kommentarer
Postat av: Hjortan

va är vattnet äckligt? är det sån stor skillnad jämfört med gbg?

2010-09-01 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0