Fult folk

Jennifer och jag blev sittandes på Harrys igårkväll. Efter att jag sagt till Jennifer att jag tycker att det finns hemskt fult folk i den här delen av Sverige, så började Jennifer hålla med mig efter ett tag. Inget hon tänkt på tidigare, men efter mitt elaka konstaterande så fick jag även upp ögonen på Jennifer! ;) Vi surrade konstant igår kväll! Det var hur mysigt som helst. :) Ett kärt återseende vill jag lova!

Tänk att somliga inte förstår när en diss är en diss! Jag fick en tröttsamt dåligt engelsktalande Est på mig. Kom igen! Fatta piken när man sitter och snackar mer med Jennifer och försöker få frisk luft ned i lungorna, istället för att försöka höra vad du säger på din dåliga engelska på ett alldeles för högljutt ställe för att en normal konversation skall fungera, och samtidigt kvävas av den oerhört äckliga sprit-blandat-med-"jagharnyssfimpatmincigarett"-odör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0