Då var det lördag igen

Vaknade för lite mer än en timme sedan, eller snarare, det var då jag klev upp. Det är riktigt grått och trist i Uddevalla idag. Regnet ser inte alltför långt borta ut.

Jag har nyligen kommit in efter en liten morgonrunda. 25 minuter promenad, 25 minuter jogging. Allt på grund av lite musik i öronen. Ibland när jag är ute och går och höra världens musik, så blir jag så rastlös att jag måste springa istället. Det var det som hände idag bland annat.

Nu sitter jag och svettas, och väntar på att äggen skall ha kokat färdigt. Då blir det frukost.

Sedan har jag tänkt hitta till biblioteket och sedan blir det mathandling på Willy:s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0