Betongvägg

Är sjukligt sugen på att sätta upp mina Marginal-hyllor jag inhandlade från IKEA förra helgen. Men att behöva borra i en betongvägg, eller kanske hålfri vägg överhuvudtaget, skrämmer mig! Med nya tapeter tycker jag man drar sig för att sätta upp saker. Och jag som har sjukligt med saker att sätta upp...

O Marginalhylla x 2
O Väggljuslykta x 2
O Blomtavla x 8
O Bioljudsanläggning x 4 högtalare
O Hallspegel
O Stereohögtalare x 2

Och säkerligen något mer. Så, vad blir det? 19 saker, varav alla kommer att skapa minst 1 hål i väggen var...

Jag tror jag väntar till min karl kommer hem. Faktiskt! Även om jag vet att jag kan göra det själv, men jag inbillar mig att det kommer gå mycket mer smärtfritt om han är med. Och dessutom kan ge mig lite smakråd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0