Ärtiga trosor!

Torsdag. Nästa veckas torsdag kommer vara bättre, för då är det inte så väldans långt kvar tills min karl kommer hem igen. Jag längtar efter honom.

Jag tog mig ut på en promenad efter jobbet idag. Jag höll inte på att hitta hem... Men vilken fin promenadsträcka jag hittade! Jag gick upp i området där Petra bor, och fortsatte förbi (precis som om det säger er något)... Kom ut vid en stor äng där det gick runt massa lamm :) Fridfullt. Alldeles underbart, speciellt i höstsolen :)

Hjortis: JAA! Vattnet är SJUKT äckligt! Har aldrig druckit äckligt vatten förrän jag kom hit. Snyft. Du ska få smaka när du kommer hit. Jag kan inte riktigt förklara hur det smakar. Men det till och med luktar äckligt. Och sedan när luktar vatten från kranen? Så jävla äckligt...


Häromdagen gick jag in för att köra lite vinkelstycken i vår så kallade Quattro-något-något (den oljar i alla fall in vinkelstycken). Då smög sig Ingela upp bakom mig och viskade: "Ida!" "jaa" sa jag. "ÄRTIGA TROSOR!". HAHA! Jag fick mig ett gott skratt! Jag drog snabbt som ögat ned arbetsskjortan nedanför rumpan. Jag har aldrig förstått varför man ska ha vita byxor? Speciellt inte GENOMSKINLIGA vita byxor! Jag som stått framåtböjd mot datorn med patienterna bakom mig... Oooops!

Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Jag har inte kikat in här på ett tag eftersom det sällan blev uppdaterat. Men så glad jag blev nu :D

Hoppas allt är bra

2010-09-03 @ 08:22:52
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0