45 joggingrunda

Herreminje, det är redan torsdag kväll...

Igår var jag helt slut när jag kom hem efter jobbet. Jag sitter i ett så jädra trångt och varmt behandlingsrum just nu så det är inte klokt... Det tar på krafterna... Har dessutom druckit lite för lite vatten... Så igårkväll var jag hemma. Diskade. Såg på biggest loser och Idol. Tog mig faktiskt ett glas rött även (mmmmm... Mums!).

Natten till idag har varit jobbig. Jag har drömt så konstigt. Och 03.36 vaknar jag av att datorn börjar brumma, trots att den är stängd. Och så hör jag till sist ljudet som spelas upp vid uppstart av datorn. Suck... Och för något ögonblick så trodde jag att någon var inne i lägenheten. Så jag vågade knappt gå upp i mörkret, men pallrade mig till sist upp för att stänga av datorn och gå och lägga mig igen. Väl i säng igen kunde jag inte somna om, och när jag väl somnat så drömde jag gång på gång att det var någon i lägenheten... Gosh.

Arbetsdagen har varit bra. Har märkt att jag är en fena på att ta alginatavtryck (om man får lov att säga så). Kanske för att jag tycker det är så roligt, jag vet inte :) Har haft min tredje blekningspatient idag :) Jag börjar tycka att det är riktigt roligt. Och snyggt blir det också, på somliga åtminstone.

En av patienterna var så fruktansvärt nervös när han kom så jag visste inte om han levde när jag var klar (lite överdrivet av mig, men ändå...). När han gick ut till receptionen så sa han: "Det må jag säga... det här var den bästa behandlingen jag någonsin fått!". :) Det suger jag åt mig som en svamp, och plockar fram när det kommer mindre nöjda patienter!

Har kommit hem från en joggingrunda på 45 min. Svetten forsar bokstavligen. Men det var skönt. Synd att mina knän inte tycker det är lika skönt... Nu ska jag käka litegranna, se vad som finns i kylen.

Kvällen bjuder på: Biggest loser. Idol. Sängen.
Imorgon är det fredag, och ännu en arbetsvecka har gått. Jag kan inte säga det nog många gånger, men jag tycker det är äckligt hur fort tiden går på jobbet!!



Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Snickers-kakan var så jävla good :D



Magen växer så himla mycket nu. bara snart 11 veckor kvar. Jag förstår att det är nån i min mage som sparkar och har kickboxning på min blåsa men jag vet inte om jag har förstått riktigt ändå. Spännande är det iaf.

2010-09-09 @ 19:16:00
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0