Kvalitetstid

Sitter nedgosad i soffan med dämpad belysning och lyssnar på Queen på sådär lagom hög volym.
Jag bara är.
Fy vad skönt.
Känner att jag verkligen fått ladda batterierna i helgen.

Dagen har bestått av:
Skogspromenad
Ett biblioteksbesök (hur bra som helst att man kan låna hem tidningar!)
Ett Systemetbesök
Ett Ö&B-besök (i hopp om att få ladda skafferiet med linser och bönor, hade dom det? Nej...)
Ett Willy:s-besök
Städning
Diskning
Dammsugning
Ommöblering i sovrummet

Nu har jag nyss gjort i ordning lite god lördagsmat.
På menyn idag:
Kycklingsallad
Vitlökssås
Avocado
Fetaost

Sedan har jag lyxat till det med Citronvatten, hasselnötter och till sist ett glas rött vin.

Det har varit en skön dag!
Även om jag gärna också önskar lite värme från karl.
Men imorgon så :)

This could be heaven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0