Trötthet

Tänk att jag alltid har så svårt att kliva upp när klockan ringer. Varför snooza och bli mer trött? Jag undrar när jag ska bli tillräckligt gammal för att sluta snooza...?

Lördagen och söndagen var otroligt toppen, as usual när jag är med min kärlek :) Hade en seg lördagmorgon hemma hos mig, innan jag for till stan och lämnade tillbaka en kjol på H&M. Sedan åkte jag ut till Peter :) Vi gick och handlade, lagade god mat (jag tror det är vår grej :)) och roade oss med en fars som gick på tvn :) När Yrrol började - vilken inte var någon höjdare ur mina ögon sett - så somnade jag till.. Men men. Tur jag inte har en karl som skäller på mig när jag somnar :) Det var en gosig lördag :)

Gårdagen var också underbar. Jag är oerhört trött nuförtiden, och medan Peter klev upp kring 9 lät han mig sova en stund till :) Sedan kom han in och väckte mig vid 10, himlans tur :) Myssöndag, frukost, träning, god mat och en film. Shutter Island - ganska så märklig film. Även då råkade jag somna till. Förlååt. Jag måste nog se den en gång till för att förstå något. Trailern var bättre! ;) Söndagar är som bäst med kärlek.

Idag då? Jag ska ringa ett halvjobbigt samtal strax, och därefter bege mig till skolan för att möta upp en sjuk Carolina. Är det C-uppsatsens slutvecka, så är det.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men Ida, det låter som att du är gravid ;)



vilken tur att han inte skäller på dig om du somnar. Det gör min. Kan ha att göra med att jag kan sova hur mycket som helst ;)

2010-05-10 @ 17:44:31
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0