Inredningssugen

Jag vet inte om jag tidigare skrivit det, men efter fredagens trädgårdsdag på Liseberg med Linn, så har jag såå mycket inredningsinspiration så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Jag drömmer mig bort när jag kikar i Hus&Hem, vad mycket fint det finns! Och vad mysigt man kan få till det med så enkla saker!

Just nu är jag oerhört sugen på att bara slänga, alternativt sälja, alla mina möbler, och bara köpa nytt! Nytt, nytt, nytt! Nytt och fräscht. Ut med det svarta, in med det vita! Men jag får kanske ta allt lite pö om pö istället?

Jag har även tänkt lära mig att sy. Någon natt innan jag somnade låg jag och klurade på hur jag på bästa sätt skulle kunna sy ett överdrag till min nu annars så tråkiga och fula IKEA-soffa. Det skulle nog blivit bra! Ska bara se till att få med mig min egna symaskin ned! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0