Då var det lördag igen

Den här veckan har varit hektisk.
Kort och gott har den bjudit på:

Fredag 30/4: Min födelsedag. Tillbringades först i skolan, därefter med fika på Starcups med Carolina, och på kvällen blev det utsökt middag hemma hos Peter. Han hade dessutom bakat kladdkaka åt mig :) Min sötnos! Vi firade även ett halvår tillsammans :)
Lördag 1/5: C-uppsatsskrivande hos Carolina, och på kvällen blev det middag ute på Vino Pasta due. Sjukligt god mat! :)
Söndag 2/5: En otroligt härlig dag. Jag och mitt hjärta var ute i solen och fotade. Sedan köpte vi oss varsin glass :) Dagen avslutades med ett gympass, och därefter utsökt middag igen. En sammanfattningsvis otroligt lyckad helg!

Måndag 3/5: Jobb i Uddevalla för hela slanten. Avslutades med en löptur.
Tisdag 4/5: Redovisningar av patientfall. Jag var opponent. 9-16. 16-19 satt Carolina och jag och arbetade med uppsatsen. Sedan blev det ett snabbt gympass och därefter hem.
Onsdag 5/5: Jag redovisade mina patientfall. Det gick nog bra. Efter det hade vi föreläsning till klockan 16.30. 16.30-20.00 satt Carolina och jag och arbetade med uppsatsen... Jag fick ett jobberbjudande från Hjällbo folktandvård som jag dock tackade nej till. Tur att hon var så trevlig. Är smickrad över att höra att jag var den första på önskelistan över vem dom ville ha.
Torsdag 6/5: Även då var det redovisningar i skolan, jag var opponent. Fick sluta tidigare. Det blev dock ett hektiskt möte inom klassen om examen. Jag tog mig vatten över huvudet och ska nu, tillsammans med Anna, presentera ett tal på min examensdag. På kvällen blev det gymmet.
Fredag 7/5, igår: Trädgårdsdag med Linn på Liseberg, hur mysigt som helst! Vi åt varsin baguette från Korsvägen, innan hon skulle hem för att hinna med tåget. Jag tog mig till biblioteket där det blev lite C-uppsats med Carolina. Kvällen tillbringades själv hemma i min lgh. Jag tvättade, tog en löptur, drack en öl och kollade på Leila bakar.

Vad dagen har att erbjuda har jag ingen aning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0