Chilli!

Idag har varit en bra dag!

Först vill jag meddela att jag lämnar Sverige den 14/6 för en vecka i solen!!!




Jag och Carolina bokade en resa igårkväll!! Vi drar till Cypern, Ayia Napa! Vi kommer bo på detta hotell: Melpo-Antia, och jag tror det kommer bli heeeelt fantastiskt!!





Sedan kan jag berätta om dagen! Vi hade handledarmöte med Peter o Dowen. Både Carolina och jag var väldigt nervösa inför vad de skulle säga om vår uppsats, eftersom vi inte kunnat träffa dom på minst 3 veckor - då de varit oerhört upptagna. MEN, till vår glädje fick vi beröm! Dom tyckte vi jobbat på väldigt bra och tolkat resultaten på ett mycket bra sätt. Peter lät vääldigt nöjd. Vi fick lite ändringar som vi nu ändrat och skickat tillbaka, och vi ska få de sista ändringarna så vi kan fixa det på fredag, och sedan ska vi skicka in den förbannade skiten! Ska bli såå himla skönt! Men jag måste säga att vi jobbade på mycket bra förra veckan, vi har till och med kunnat ta det lugnt den här veckan. Och jag måste även säga att jag är väldigt nöjd med arbetet! :)




Efter vi varit i skolan följde jag med Carro till Chilli, en inredningsaffär här i Göteborg. En helt underbar affär har jag nu upptäckt, vilken har oerhört bra priser på både möbler, tavlor, lampor och annan inredning. Jag hittade en soffa jag vill ha! Soffan "Malmö", i grå-svart-spräckligt tyg, med vändbar divan. Jättejättefin! Jag vill flytta nunununu så jag kan få inreda! :D



Här är den, men i brunt!




Ikväll ska jag rensa min bokhylla, titta i mina "Hus & Hem"-tidningar och kika på Grey's!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad skönt med en utlandsresa! :D

Det såg verkligen mysigt ut :D

2010-05-18 @ 13:00:57
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0