Betnér

Fyfan vad Betnér var bra! Jag kommer definitivt vilja gå och se honom igen! :)
Vi avslutade kvällen med varsin kall öl. Det blev en toppendag!


Måndag. Sitter med ett glas vitt och har världens ångest. Vadan all ångest? När hände det?
Dagen har gått oerhört smidigt. Vi hade kvalitetssäkringskurs på jobbet på em, något som inte kändes som något nytt. Jag hoppas övriga medarbetare tar till sig, speciellt angående journalföring, för jag blir mörkrädd när jag läser de fåordiga journalanteckningarna.

Kom hem vid halv sju. Sedan dess har jag åstadkommit handling, en misslyckad tacopaj - köttfärsen var inge god, illamående på grund av chokladkaka o diskning.

Imorgon ska jag kliva upp 03.45. Ska nämligen med bussen härifrån 04.44 o bussen från centralen klockan 05.15 till Uddevalla. Ska stressa iväg o skriva kontrakt :)

Peter, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0