7 månader

Lördagen blev mycket lyckad. En vända på stan samt en islatte och mudcake på NK med söta Carolina. Jag inhandlade strumpbyxor till fredagens examen, samt ett par supersöta leggings. Inhandlade även två inredningstidningar - sen när blev jag så vuxen (läs: gammal)?

Mellan 18-20 spenderade jag tid med min karl. Lite failblog, lite mys, lite surr.

Kring 20 gick jag upp till söta Carolina för att bli bjuden på en asgod pizza, äppelpaj, massvis med vin som jag hade med mig, och schlager.

Sammantaget en mycket härlig dag med massa prat om livet och allt vad det innebär.

Jag vill inte att hon ska flytta hem! Det tändes ett ljus av hopp i och med Borås, men icke. Men är superglad för hennes skull, det är inte det det handlar om. Och vi kommer ju fortsätta vara asbraiga vänner, så det är inte så heller :) Men vad konstigt det kommer bli att inte kunna ringa och ta en kaffe bara sådär. Snyft. Hon kommer vara oerhört saknad!

Vad blir nästa mål i livet?




Idag - 20100530 - firar vi 7 månader :) Dom bästa månaderna i mitt liv :)
Vi firar det med bullbak - oj så goda dom blev! Och Betnér! Jag hoppas han är något att hänga i granen!

Hoppas på massa fler månader.


Imorgon väntar jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0