Vilken dag!

Ojojoj vilken dag. Den har verkligen bjudit på mycket! Det låter inte mycket, men det känns i huvudet.

Jag åkte in till stan klockan 12. Gick in på Tidpunkten för att handla en kontoladdning så jag skulle kunna betala min resa till Uddevalla. Det var nästan bara pensionärer där inne, så ni kan ju tänka er hur lång tid det tog innan jag fick mitt kort. Inget ont mot pensionärerna, men det tar faktiskt tid. Därefter gick jag in till Elgiganten och kikade på telefonen. Och kom ut med telefonen i min väska. Nu har jag totalt shoppingförbud för all framtid. Men oj så fin den är!

13.47 gick tåget mot Uddevalla. Det gick snabbt dit, och Jennifer mötte upp mig på stationen. Gud så liten hon blivit, och så fräsch och glad hon var! Sötnosen! :) Vi vandrade runt lite i Uddevalla stad (
jag måste säga att det var en otroligt fin stad! I like it!). Vi gick sedan in på Kaktus (?) och åt varsin sallad. Mmm så smaskigt det var! Jennifer åt en kycklingsallad och jag åt en räksallad. Oerhört gott! Vi surrade och vandrade sedan runt i staden en sväng innan klockan slog 17.

När klockan blev 17.35 vandrade jag ut från intervjun, väldigt förvirrad, och mötte Jennifer igen. Jag vet inte om det gick bra eller dåligt. Jag fick knappt berätta om mig själv, utan hon försökte mer sälja in företaget, men jag hoppas att jag gjorde ett gott intryck ändå - såklart. Jag vill ha jobbet! Utan tvekan! :) Så snälla håll tummarna! Det verkar vara en toppenbra arbetsplats!! :)

Det bästa med dagen var att få träffa Jennifer! :) Jag ångrar att jag inte varit till henne i Uddevalla tidigare! Sorry sötis! <3

Nu sitter jag hemma i sängen med världens huvudvärk. Det blir lite TV-tittande och lite snokande på mobilen. Sedan blir det läsning och sängdags, för imorgon väntar patienter, och jag ska få borsta tänderna igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0