Världens bästa flickvän?

Helgen? Jo, den har varit toppen! :)

Lördagen bjöd på ett försök till vår C-uppsats, därefter mys med sötingen. Vi käkade lite lunch på Subway, snacka om underskattat! Supergott, varför äter man inte där oftare istället för exempelvis Donken på fyllan? Dumt. I alla fall. Mitt i lunchandet ringde Carolina och bjöd oss på middag. Hon och Fredrik skulle göra lasagne, så vi var ju inte sena på att tacka ja (
Jag älskar Carolinas mat!). Vi begav oss hem sedan, jag gick och tränade och Peter gick hem till sig. Sedan blev vi lite sena upp till middagen, men efter ilfix så lyckades vi komma ganska så bra i tid i alla fall :) Det var en bra lördagseftermiddag!

Middagen var utsökt! Lasagne och pizzasallad, I love it. Vi åt, drack och surrade, och hade det allmänt trevligt. Pratade både minnen och framtid - jag kanske får besök av Carolina i sommar!! Vi avslutade kvällen med en spännande spårvagnsresa plus promenad till Kellys. Där blev det öl och surr innan hemgång :) En mycket lyckad kväll!

Mitt i natten gräddade jag våfflor åt Peter, och jag åt upp min andra halva av Subwaymackan som jag inte lyckades få i mig under dagen. Tack för kvällen!

Söndagen = bakisdag för min del. Degande, filmtittande, enchiladas och mys. Ibland är söndagar verkligen den bästa dagen! :)

Söndagsmyset frambringade även rubriken. "Du är den bästa flickvännen i världen". Jag ler fortfarande. Jag älskar dig så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0