Uddevalla

Imorgon ska jag sätta min fot i Uddevalla för första gången - och förhoppningsvis inte den sista heller! Klockan 15 skall Jennifer möta upp mig vid Uddevalla Östra tågcentral. Sedan blir det lite surr och fika :) Slutligen skall jag på min första riktiga arbetsintervju. Jag hoppas verkligen att det går bra och att jag inte gör bort mig! Det gör mig så himlans nervös. Det är ju ett seriöst jobb, inte "bara" ett sommarjobb, det är nog det som skrämmer mig lite.

Har tänkt åka in till Nordstan och kika runt lite där innan tåget går kring tio i två. Ska fixa kontoladdning till tågresan, kika på den önskvärda telefonen som släpptes idag, och försöka få något annat att tänka på än intervjun, men ändå försöka förbereda mig lite extra, extra.

Imorgon hade det varit perfekt att ha en stressboll - men hur hade det sett ut om jag satt och klämde på en sådan mellan frågorna? Nej. Fokus:
Jag kan, jag vill och jag kommer överleva det här med!


Alldeles nyss: Slutsignalen gick hemma i Timrås arena. Wiho, dom vann med 6-3 (äntligen) mot HV! 2-1 i matcher till HV, kom igen nu Timrå! Visa vad ni går för! Dock måste jag säga att det är lite dåligt att faktiskt tappa en 4-0-ledning till 6-3. Kämpa!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det kan jag göra :D

2010-03-23 @ 07:52:14
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0