Tvätteri

Kom hem från skolan kring kvart över elva. Sedan dess har jag tvättat tre maskiner tvätt, och har three more to go. Har även fått diskat och plockat. Mellan de två sista maskinerna har jag tänkt gå ut på en uppfriskande promenad. Det var lite för längesedan - jag har ju blivit en gymmare all of a sudden.

Jag hade verkligen behövt sätta mig och skriva på mina patientfall, men jag finner ingen inspiration och heller ingen ork. Men, snart lär jag väl sätta igång. Det är ju diskussionerna som är så dryga.

Imorgon är det pengar som rullar in på kontot. Väldigt välbehövligt med tanke på hur den här månaden varit.

Har verkligen sovit som en kratta inatt. Hade först svårt att somna. Lär väl ha slocknat kring 1. Sedan vaknar jag och är klarvaken klockan 2 och kan inte somna om. När jag väl somnat igen, vaknade jag massvis med gånger tills klockan ringde då jag var mer död än levande. Jag snoozade utan att veta om att jag stängde av klockan flera gånger, och vaknade panikartat till när jag kollade på klockan och den närmade sig halv 8!


Kommentarer
Postat av: Frida

Nu ligger receptet på min blogg :)

2010-03-24 @ 16:41:29
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0