Surt sa räven

Attans Timrå! Nu är säsongen slut. Dom fick åtminstone spela 5 matcher mer än om de inte hade kommit till slutspel. När jag såg att de skulle spela mot HV, så förstod man ganska så snabbt att det skulle bli tufft! Känns som Timrå alltid har haft det svårt för HV. Men bra kämpat ändå. Nästa gång...



Käkade sushi (himmelskt!), drack lite vin och kikade på Let's Dance igår. Det var väldigt jämnt i LD, men innan de hade haft utröstning så hade jag krupit ned i sängen. Tröttare än tröttast efter att ha sovit så himla dåligt. Läste ett kapitel ur boken, sedan slocknade jag. Ögonen började gå i kors på de sista raderna. Jag hann inte ens smsa min karl. Ville i och för sig inte störa mitt i ölandet heller, men ändå. Han är verkligen bäst. Har aldrig träffat en sådan underbar kille. Lycklig är mitt förnamn!

Det har regnat som satan inatt, har vaknat flera gånger över att regnet slår mot fönstrena. Ännu en natt utan ordentlig sömn. Inte konstigt att jag känner mig helt slut.

Idag har jag träningsvärk. Torsdagsträningen tog med andra ord.
Vad bra!

Det som står på tapeten idag är ett försök till vår studie, alternativt imorgon. Annars verkar dagen inte bjuda på jättemycket. Kanske lite öl ikväll om min sötnos inte är alltför bakis?

Någon mer än jag som kikar på Andra Avenyn?


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är storkollare när det gäller andra avenyn. Har kollat sedan serien började :)

2010-03-27 @ 09:52:35
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Pk

Karln är bakis

2010-03-27 @ 10:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0