Ryggmassage önskas!

Min rygg går av snart, och jag vet inte ens vad jag gjort! Ingenting hjälper, varken att stå, sitta eller ligga ned! Det värker...

Lunchpass på friskis inne i stan är ingenting att jubla över. Alldeles för mycket folk, som förövrigt har väldigt svårt för att visa hänsyn till andra människor. Njae, det blev nog första och sista lunchpasset, men vem vet?



Eftermiddagen och kvällen kommer bestå i att beta av högen med vetenskapliga artiklar som så fint ligger på bordet och väntar på mig. Sedan kommer belöningen klockan 21: Grey's Anatomy. Älskade onsdagar.

Ska bläddra i min CHIC som damp ned i brevlådan vid postdags. Trevligt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Om du tycker att du vill se fler avsnitt av grey's så kan du alltid kolla gratis och lagligt på http://free-tv-video-online.info :)



Där finns alla serier och filmer och sånt. Kanonbra. Iaf om du skulle missa någon onsdag :)

2010-03-11 @ 11:19:18
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0