Less, ångest

Helgen har varit underbar, som vanligt. Det är tur att dom finns, för annars hade jag nog inte orkat med min vardag, speciellt inte som den ser ut nu.

Den här veckan bjuder på ångest. Måndag och tisdag är det praktik som gäller. Morgondagens praktik är sista dagen, vilket känns konstigt, vad snabbt det gått. På onsdag stundar Tenta och ett läkarbesök. Torsdag eller fredag, jag tror jag bestämt mig för torsdag, är det återsamling i skolan som gäller, innebärande att vi måste lyssna och titta på människan som gör mig mer ilsken än någon annan. (Därav torsdag, så fredagen åtminstone inte är förstörd).

Sen är det den här jävla C-uppsatsen som får mig att må illa av bara tanken.


Att se fram emot:
Träning
Peter
Sista tentan överstökad
En vecka närmare hemfärd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0