HTC legend

Ja, jag gick ju och unnade (när sista tentaresultatet kom, så kände jag att jag var värd det på grund av diverse olika saker) mig en telefon. En dyr telefon. För något år sedan skulle det aldrig ha fallit mig in att ens tänka tanken att nära på köpa en sådan dyr telefon, men nu har jag gjort det. Jag ska vårda den ömt! Och hoppas på att den håller. Knepigt att dom sänker priset på den när den nyss har släppts. Det är lite surt, men, det är ändå inget jag kan göra någonting åt.

Det jag skulle komma fram till, är att jag fullkomligt älskar den, och ångrar mig inte för en sekund! (
även om det sved i plånboken...)




Kommentarer
Postat av: Frida

JA vilken jäkla subba hon är! Det är sjukt bra. Men det rycktas om att detta är sista säsongen :/

2010-03-27 @ 21:16:26
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0