Hockey och Jobb

Herreguud jag döör så spännande hockeyn är just nu! Imorgon spelar Timrå sin sista match i grundspelet i Elitserien för i år. Det som gäller är att ta 3 poäng av Luleå! Om det scenaroit inträffar... Förlåt mig, NÄR det scenariot inträffar, innebär det att Timrå petar ned Luleå under slutspelsstrecket, och tar därmed sista platsen i slutspelet! Förstå hur underbart det hade varit!!


Och då till jobb. Inom loppet av en vecka är det tre av mina klasskamrater som fått jobb! Anna, Anna och Jennifer. STORT grattis till er! Jätteglad för er skull :) Vad har då jag lyckats åstadkomma? Inte ens en arbetsintervju. Men jag kämpar på. :) Någon gång kommer jag också få vara lycklig och säga att jag har fått jobb! Jag är absolut säker på det.


Nu ska jag strax bege mig till bussen som tar mig ut till MediaMarkt Bäckebol. Där skall min sötnos mötas upp! :)


Trevlig helg! Och håll tummarna för Timrå IK IMORGON!!!! 18.30 börjar matchen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer hålla både fingrar och tår. Ska sitta och skrika framför tvn :p

2010-03-12 @ 23:02:29
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0