Hjortan!

Jag sov ute i Kortedala. Tanken var att jag skulle hjälpa handsome att få hem sin TV, eftersom han troligtvis arbetade under deras utkörningstider. Klockan halv åtta ringde iPhonen hans, och de skulle komma inom 20 minuter. Så han stannade kvar och bar in den själv (även om jag hade orkat bära den själv, så hade inte mina armar nått sida till sida...). Och Carro låg hemma och sov, så det var tur.

Carro och jag fick en smula skrivet på vår inledning samt lite revidering av vår material och metod. Det känns bra, vi är på språng nu!

Nu har Hjortis hittat till Göteborgståget, efter ett panikartat samtal från Stockholms Central! Sötnosen! Om mindre än 3 timmar är jag vid centralen i Göteborg och möter upp henne! Vad skoj vi ska ha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0