Biljardpalatset

En slapp skoldag och ett försök senare, kunde jag nöjt men trött åka hem och lugna ner mig lite inför att träffa Peter. Han ringde från jobbet, och vi kom överens om att äta middag på Biljardpalatset. Vi träffades i Brunnsparken, och åkte vidare till Biljardpalatset. Det blev ett bort vid fönstret, lite ljusare än att sitta längst bort mot biljardborden. Han är ju så snygg så jag vill ju gärna se honom så bra som möjligt ;) Pizza, en starköl och massa surr. En väldigt trevlig middag som avslutades med en timmes biljard. Jag vann alla fyra gånger, men bara med massa tur! Nästa gång blir det bowling ;)

Imorgon skall det tågas upp till Timrå. Borde ligga och sova nu med tanke på att jag ska upp 04.30. Lär bli en hel del sovandes på tåget.

Jag hatar avsked!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0