Aw, sötnos

Morgonen började på ett alldeles underbart sätt. Peters klocka ringde kl 06.00. Jag får en puss och han går upp för att göra sig klar för jobbet. Han är så söt som stänger dörren, han bryr sig alldeles för mycket. Sedan kommer han in innan han går, ger mig en puss och där ligger jag kvar i en timme i hans sköna säng innan jag går upp och äter frukost och drar iväg till träning. Bättre hade det bara kunnat bli om han varit ledig, och kunnat somna om med mig.

Träningen var enormt skön idag. Tog i som en idiot. Var helt slut och genomsvettig när passet var över - underbart. Jag hoppas träningen kan ge lite resultat.

Idag fuskade jag med middag, eftersom jag kom hem så sent från skolan. Att lämna skolan halv sju var väldigt konstigt, men nu är vi igång i alla fall - bättre sent än aldrig? Det blev i alla fall en Billys panpizza till middag. Den smakade ljuvligt. Tills jag ätit hälften, då brukar det inte vara lika gott längre, och det var det inte heller. Jag har ätit några nötter också, eller ganska många, och nu är jag så törstig så det enda rätta är att hinka i sig massa vatten.

Det blir nog en tidig fredagskväll som alltid.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ett tips, när man äter panpizza är det godare att värma den ett tag kortare än vanligt. Ta bort allt som är på. Sedan lägger man på ny ost och in i med den igen tills osten är smällt. Det är skinkan som blir äcklig efter halva ;)

2010-03-06 @ 12:17:41
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0