Avbruten frukost

Jag vet inte vad jag tänkte, men jag började äta min frukost och fick sedan för mig att jag skulle kolla något på datorn. Så. Nu... Är min gröt alldeles kall och äcklig. Och kaffet har kokat klart. Kanske dags att slutföra det jag började på?

Min karl är bakis. (
Hans egna ord!) Jag är skadeglad, det är nog första gången jag hör honom bakis. Såå jag fåår! :) Ska få i mig min frukost och packa träningsväskan, så jag får träffa honom snart! Jag får låtsas vara den omhändertagande flickvännen - jag vet i själva verket inte om jag är det.

Undra vad jag ska ha för kläder på mig idag när det regnar så? Annars har jag ju gått runt i vårkläder de senaste dagarna, men det blir som lite fel. Och vinterjacka blir för varmt. Såååå?

Tyst som en mus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0