600 riksdaler fattigare

Jag kom hem med hela apoteket. Efter ett läkarbesök hos huddoktorn, hoppas jag innerligt att jag ska bli bra. Orsaken till mina "ettriga-eksem-så-det-är-inte-klokt" är fortfarande okänd. Enligt mr var det bättre att behandla eksemen och utreda orsaken sedan? Jag är väl glad så länge det hjälper, men det kan ju vara bra att veta vad som utlöser problemet så jag kan undvika det i fortsättningen? Dunderkur? Jo jag tackar jag. Tack vare högkostnadsskyddet på läkemedel behövde jag "bara" betala 500 kr för allt.

Allergitabletter till natten
Allergitabletter på dagen
Ögonsalva
Salva till ansiktet
Salva till resten av kroppen
Återfuktande
Antibiotika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0