-6,5 C

Ja, temperaturen har krupit ned till -6,5 grader. Stora kontraster, precis som dag och natt.

Nu väntar sängen för min del, och lite läsning av "Snabba Cash". Jag kan dessvärre inget annat än att säga att den är oerhört seg, eftersom jag påbörjade min läsning när jag satte mig på tåget ned till Göteborg efter jullovet. Jag gillar inte språket, jag måste erkänna det, men på något sätt kan jag ju inte bara sluta läsa den nu när jag är uppe i över 300 sidor? Eller hur?



Ser verkligen inte fram emot sjukhustandvården imorgon... Men det måste göras!



Love You

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det vart så himla gott båda 2 :D



Har du receptet på kladdkakemuffins? :)

2010-03-17 @ 15:50:47
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0