Torsdag 3/6

I torsdags eftermiddag begav jag mig mot tåget som skulle ta mig till Uddevalla. Jag köpte en islatte på Centralen, och klev därefter på. En timme senare anlände jag till Uddevalla, och inväntade med längtan mina föräldrar och lillebror! Strax efter 16-tiden möttes vi, äntligen! Det var ett tag sedan nu! :)

Vi åkte upp till lägenheten och kikade på den. Den är såå himla fin! Är nöjd över att jag valde den av alla 7 jag fått titta på! Det kommer upp bilder när jag börjar min inflyttning :) Mamma o pappa tyckte också om lägenheten - alltid ett plus! Nu har jag lite saker där också, så som symaskin, högtalare, bioljudsanläggning osv. I juli blir det flytt på riktigt I hope!

Efter vi stannat i lägenheten någon timme, så åkte vi mot Göteborg. Vi handlade, lagade tacos och mös. Det blev dock en tidig sänggång, alla var väldigt trötta efter bilresan - inkl. jag som inte ens behövt färdas 80 mil genom landet.

Jag somnade med ett minst sagt bultande hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0