Lördag o Söndag

Lördagen tillbringades först hemma hos Peter. Vi käkade bakismat - pizza - och begav oss sedan mot mamma o pappa som gick runt på Backaplan.

Vi gick runt och mös, och jag fick visa soffan jag vill ha! Vi tog oss varsin Milkshake, och gick sedan och handlade på Coop. Därefter åkte vi hem till lägenheten och surrade, mös och tittade på TV. Alla var lagom trötta.. Sedan blev det lite middagstime - grillad kyckling, revbensspjäll och potatissallad. Mums. Vi orkade hålla igång till 23 med surr, TV-tittande, vindrickande, godisätande och skratt. Jag följde Peter till bussen och gick sedan hem för att slockna.

Söndagen tillbringades i en bil på väg hem till Timrå, och nu sitter jag här (måndag) och förstår fortfarande inte att jag tagit examen och inte kommer få vara med mina söta TH:are varje dag framöver... Det känns som jag bara har sommarlov och ska komma tillbaka o träffa alla igen sen, men så är inte fallet... Jag kommer börja jobba! Helt sjukligt! Men så är det.

Jag gick en härlig promenad imorse. Timrå är sig likt måste jag säga. Nu är klockan 14 och jag ska äta lite lunch. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Frida

Nu vill jag ha lite update här vännen! :P

2010-06-29 @ 11:20:34
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0