3 veckor o 2 dagar

Fy bubblan! Rekord i att inte uppdatera tror jag minsann!
Men det har hänt så himlans mycket! Tiden räcker inte till!
Och det händer saker hela tiden just nu med!

En liten lista över saker som hänt, som jag ska berätta om, jag lovar!

O Examen
O En hemmavistelse i Timrå i en veckas tid
O Fika med Johanna
O Grillning with the girls
O Massa mys med min kärlek
O Cypernresan!!
O Min första riktiga arbetsvecka
O Midsommarfirande i Timrå
O NU: Min andra riktiga, hela arbetsvecka

Ska försöka beta av dom en efter en, varav Examen redan är avklarad, eller hur var det nu igen?



Idag är det 8 månader sedan VI blev offentliga!



Och idag har jag börjat packa ihop min lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0