Orup-tönt

Som ni kanske förstår kommer inte det här inlägget handla om Cypernresan som jag utlovade. Det får bli något senare inlägg då jag har lite mer tid.

Syrsorna spelar utanför min balkong. Det känns som jag är på utlandet :) I like the feeling!


Åter till min rubrik. Den här sommaren har jag gått och blivit en riktigt Orup-tönt. Det är nästan bara Orup som kommer ut ur mina högtalare. Just nu spelas skivan "Orups bästa". Jag hoppas det finns någon fler där ute som tycker att det är himla somrig musik. Jag finner ett lugn när jag lyssnar på Orup just nu.



Peter! Jag saknar dig!


Carolina! Kom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt att se lite update :D

Jag väntar med spänning på cypern berättelsen :P

2010-07-29 @ 21:06:04
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu är det dålig update igen ;)

2010-08-22 @ 09:27:53
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0