Vem glömde leveransen?

Ja, vem var det egentligen som glömde leverera en flaska rött till mig idag? Mums så gott det hade varit, men det får vänta ett tag helt enkelt.

Äntligen var första skolveckan över. Men alltså. EN vecka. Det känns som en evighet...

Sjukligt trött idag. Orkade endast med ett litet krafttag till att dammsuga lägenheten, sedan har jag suttit pladask på arslet hela kvällen. Nu är jag så trött så jag överväger att stänga TVn när Let's Dance är över och lägga mig i sängen och läsa. LÄSA? Slockna var ordet.



One Tree Hill. Grey's Anatomy. A walk to remember. Coyote Ugly. Listan kan göras lång över serier och filmer som innehåller dom där karlarna som bara finns på film. Jag har dock hittat ett exemplar. Hur otroligt det än låter.

It's the little things in life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0