Veckan

Veckan har inbringat många tråkiga föreläsningsminuter. Ibland funderar jag över hur man efter flera år fortfarande har samma gamla tråkiga föreläsning? Varför försöker man inte förbättra sin utlärning? En ointressant föreläsare föreläser så kommer jag inte ens ihåg hälften av människan sagt. Om någon verkligen brinner för sitt, så kommer jag ihåg massvis!

Det har även blivit ett till gympass! Sitter och har träningsvärk i baksida lår och i ryggfiléerna, samt skuldrorna. Goa träningsvärk! Får se när nästa pass blir :) Får bli lite smygstart såhär i början. Det är dessutom öppethus-vecka denna vecka, så det är väldigt mycket folk på gymmet!

Veckan har även ibringat ett läkarbesök. Har nog aldrig sprungit till läkaren så mycket som under de senaste 4 månaderna. Jag blir fortfarande inte av med mina kliande utslag och har dessutom fått eksem i ansiktet som gör att man ser ut som ett jädra freak. Har fått tre nya grejer utskrivna samt en remiss till hud. Jag hoppas dom kan tala om för mig vad jag lider av!

Fredagens kodord: Plugg och flitighet! Först föreläsningar till klockan 14. Därefter delade vi ut information på förskolor - jag och Carro. Därefter blev det pluggfika på Starcups. Vi var väldigt effektiva! Sedan satt jag hemma i TV-soffan och svarade på instuderingsfrågor. Har 10 kvar. Får försöka göra dom idag eller något.

Ikväll stundar fest med Bodenbrudarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0