The little things!

Det är dom små sakerna som piggar upp i vardagen. Håller ni inte med mig?

Exempelvis att helt oväntat få ett jättesött sms så man blir alldeles rosig om kinderna, att få höra vilken bra vän man är, hur duktig man är etc. Hellre många små saker än en stor :)

Synd bara att man är rätt dålig på att ta till sig dom där bra sakerna. Det spelar väl ingen roll om man lyckats med 100 bra saker på en dag om man råkade misslyckas 1 gång. Det är bara den där enda dåliga gången man lägger fokus på ändå. Varför?





Det ska i alla fall jag bli bättre på i år, att ta till mig och lägga fokus på det som är bra! Ska även försöka bli bättre på att göra just de där små sakerna för andra också. Jag tror på ett riktigt lyckat och lyckligt 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0