Sömnpiller

Mellan 9-12 idag höll jag seriöst på att somna på föreläsningen om fibromyalgi. Ämnet som var problemet? Nej. Ämnet i sig är väldigt intressant. Men föreläsaren! HALLÅ?? Så jävla dålig! Det är nog den sämsta föreläsaren vi haft under de här 2,5 åren! Jag lyssnade nog inte ens på hälften. Tänk er mumintrollet + den mest gråa människan ni kan tänka er + en av de tystaste + en av de monotonaste rösterna. DÅ får ni vår föreläsare. Jättedålig! Att dessutom läsa innantill är INTE ok när man haft samma föreläsning i 4 års tid!

Eftermiddagsföreläsningen var som tur var ett riktigt lyft! En kaffe på det så...

Gick en liten kortpromenad förut för att rensa huvudet. Har även tvättat ikväll. Fick även ett samtal från moderjord. Sedan har jag tvättat ännu mer, diskat och lagat mat. Och oj sikken fin sallad jag gjorde!

Det var väl bara det ointressanta jag hade på hjärtat.

Imorgon väntar föreläsningar mellan 10-12, därefter hade jag tänkt försöka göra de nya instuderingsuppgifterna vi fick idag, samt så blir det ett gympass med my handsome man!

Kommentarer
Postat av: Frida

Näe men gud. Det är ju så värdelöst att lyssna på en sån människa! Stackars er.



Jo det är väldigt skönt men vi kommer ju få bo som 2 tattare innan resten är klart :P

2010-01-27 @ 10:54:09
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0