Som smoort!

Jag älskar att gå till tandis! :)

Inga hål, en fixad framtand och en ny pärla. Nu har jag ett vackert smile igen :) Tur att han också störde sig på min fula lagning sedan en skada när jag var liten. Gul och riktigt framträdande. Han putsade och donade, och jag tyckte det kändes mycket bättre när han gjort det. Han tyckte dock att den fortfarande var ful, så innan jag visste ordet av hade han putsat bort min gamla compositfyllning! Haha. Jag blev lite rädd när jag kände med tungan eftersom han inte talade om vad han gjorde. Men, nu har jag en ny, snygg compositfyllning! :) Så nu är jag nöjdare än nöjdast!

Och pärlan är snygg!

Och compositen på min 3a sedan tandställningen är borttagen!

Och jag känner mig nöjd och glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0