S t r i k e !

En bowlingrunda, tre kanonbrudar, biljard och en öl! Summation: KANONkväll!

Aslängesedan jag lirade bowling. Jag gick ut som om jag aldrig bowlat innan, prickade 1 max 3 käglor. Låg under med väldigt mycket poäng. Men på sista serien kom jag igen, och gick om, och VANN! :) Med 6 strikes och flertalet "spärrar", lyckades jag vinna med mina 319 poäng :)

Det blev några rundor biljard innan stället helt oväntat stängde klockan 22. Hallå? Det blev även en öl. Godaste ölen jag smakat :)

Därefter begav vi oss till drive-in:en på Donken, och inhandlade varsin McFlurry! Jag tog en med Lion-smak, asgod! Prova den! Drive-in:en lyckades även framkalla väldigt mycket skratt!

Vi begav oss vidare i den lilla röda till Johanna och surrade på och åt glass. Himlans härlig kväll!

Tack Johanna och Marre för en hellyckad kväll! :) Revanschsugna? ;)



Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fin designen blev :) Gud vad roligt med bowling. Det är inte varje dag man lirar :)

2010-01-11 @ 09:40:04
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Revansch kan du ta å skriva upp!! Då ska jag inte vara handikappad i fingret heller ;)

2010-01-11 @ 21:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0