Onsdag 30/12 - 2 månader

Ja. 2 officiella månader med min älskling! Den bästa tänkbara!

Nu har jag blivit dagvild kan jag ju lova. Det var på onsdagen som vi var och shoppade loss på Fyndis. Så ni kan ju läsa föregående inlägg..

När vi kommit hem åt vi lunch som sagt, och jag satte mig i köket och tittade i sommarkatalogerna som trillat ned i brevlådan. Drack en väldans massa kaffe. Och hade massvis med fjärilar i magen.

Anledningen till fjärilarna var att min sötnos kom upp till mig i onsdags :) Dock blev det lite förseningar, men det gör inget, han kom i alla fall :) Fick äntligen åka in och hämta honom kring halv sju. Tror ni det var underbart att få hålla om honom igen? MMHMM! Fick en efterlängtad kyss när jag klivit in i bilen. Och en leendes älskling är något av det bästa jag vet!

Kvällen fick tillbringas framför hockeyn, och därefter TV-tittande med familjen. Och mys :) Fick två fina julklappar med! Ett hjärta som blir varmt när man bryter en metallbit i den, och en massageboll (?) som jag kan massera min stackars rygg med :)

Lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0