Nyårsafton!

Att få vakna upp med den man älskar på nyår, var väldigt oslagbart :)

Vi åt lite frukost och begav oss till Birsta. Tanken var först att vi skulle åka med bror som jobbade, men vi var lite sega upp när klockan var så tidigt, så vi tog en egen bil. Konstigt nog var inte Birsta City öppet, så vi fick gå en sväng på Ö&B istället där vi inhandlade raketer och tutor! :)

Det blev även en sväng till Willy:s då jag ville ha tomtebloss. Dock hade dom inga, så det fick bli något annat tjafs istället.

Sedan hem och dega lite, äta lite lunch, snacka med pappsen :) Vi bara var :) Sedan började förberedelserna inför kvällen :)

Det blev finmiddag hemma hos familjen Marklund. Vi åt entrecote, potatisgratäng, sallad och bea-sås. Mumsigt värre. Inte varje dag man får en sådan lyxmiddag. Det var riktigt riktigt gott. Sedan blev det kaffe och kaka. :) En väldigt trevlig början på denna nyårsafton!

När klockan var 21 började vi bli efterlysta av töserna, dom saknade oss ;) Så vi begav oss till dom och partandet kunde börja. Bål och efterrätt, himla mumsigt. Singstar - där jag blev klådd av alla. Jag vann nog bara en gång. Min sötis var himlans bra! :) Vi satt och snackade och alla var himlans lyckliga. Sedan drog Våghals igång så det blev lite sådant spelande också. Det skrattades och skålades! Tokigt :) När klockan närmade sig tolv begav vi oss ut för att skjuta raketer. Vid tolvslaget korkade jag och Peter upp vår champagne, skålade, önskade varandra ett Gott Nytt År, och jag fick min efterlängtade nyårskyss :) Ibland är lyckan verkligen total! Mitt värmehjärta kom till bra användning :) Vi sköt våra raketer - jag firade av några för första gången i mitt liv! Kallt var det, men väldigt mysigt! Vi återvände in kring 00.20 in på det nya året, och fortsatte festandet med Våghals och massvis med Singstar! Har nog aldrig skrattat så himlans mycket! Det blev ju såklart en del gosandes med. Måste ta tillvara på varje chans man får :)

Ett helt oslagbart roligt och trevligt nyår på alla sätt och vis! ALLA töser var samlade på festen, vilket var helt och hållet askalas! :) Längesedan! Finns det något bättre än att fira nyår med människor man älskar? Som sagt, väldigt oslagbart! :)



Gott Nytt 2010!

(Det bästa nyårslöftet kom från min darling. Att börja träna med mig!:))


Kommentarer
Postat av: Frida

Var trevligt att ni var in en sväng. Jag såg inte att du hade med dig karln in på jobbet. Eller jag förstod att det var han Men typ när ni fortsatt gå ;) ibland är man slut i kupan.

2010-01-04 @ 08:11:32
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0