Lite nyare, lite fräschare...

Det är jag skulle vilja definiera 2010s mål. Att få känna sig som en nyare, bättre och fräschare människa! Och kan ni förstå. Jag har drygt 5 månader kvar av min 3-åriga utbildning. Snart kan jag titulera mig som legitimerad Tandhygienist. Jag trivs! :)



2009 gav mig:

Jag vet egentligen inte om 2009 var något år som var fyllt med nya spännande saker. Men en del saker har man väl ändå lyckats åstadkomma.

¤ Lyckats klara av ett helt år till i skolan
¤ Lyckats prickfritt med tentor, inlämningar, redovisningar och prov på kliniken
¤ Avverkat en hel del patientpass, och utvecklats något otroligt
¤ Har klarat av att ha både barn, vuxna och äldre äldre patienter
¤ Avverkat en hel del fikatimmar, tjejsnack och skratt
¤ Arbetat ännu en sommar på Willy:s i Birsta, fler timmar än någonsin
¤ Fått utvecklas inom Willy:s genom att dessutom fått stå i kiosken
¤ Upptäckt Mattilas otroliga sommarstuga ute på Alnö! Grön av avund!
¤ Lärt mig att älska sushi
¤ Drog till London 4 juni, och det var kärlek vid första ögonkastet
¤ Funnit Han med stort H, kärlek
¤ Medbjuden på fest till Brottby, Stockholm, av darling. Sagt och gjort
¤ Haft finbesök i mitt hem i Gbg av både familjen, Isa och Johanna och Marre
¤ Gått flertalet gånger på Lisebergs julmarknad
¤ Tatuerat mig!

Det var ett utkast av mitt 2009. Kan tänka mig att en hel del har missats, ni får påminna mig i sådana fall!

Jag räknar med att 2010 inbringar en hel del nya erfarenheter, och dessutom ger mig ett jobb.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja man blir sjukt trött. Gud vad härligt att åka iväg. Vi åker på tisdag ;) Ja det är grymt skönt nu att ha nyckel. Börjar ta lite form i badrummet nu. Eller Ja, allt är utrivet Men nya väggar är inne nu och väggen i mitten är borta. Känns väldigt skönt :)

2010-01-06 @ 18:06:48
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0