Kyligt!

Jaa, termometern har börjat röra sig nedanför -20-strecket. Nu tycker jag nog att det får vara bra med kyla!

Ibland undrar jag varför jag skriver när det knappt är någon som läser :P Varför förmedla tankar på Internet, när det knappt når ut? Nog för att jag själv har glädje av att gå tillbaka och läsa, men ändå.


Åkte med pappa till hans jobb imorse och donade lite. Det blev sedan hem och chilla. Har legat och läst i två timmar också, och har fastnat för min bok rejält nu! Synd att den snart är slut bara. Kvällen bestod i lite spelande med familjen, och därefter fortsättningen av Prison Break.

Nu ska jag krypa ned i min tomma säng och fortsätta läsa. Imorgon stundar tandis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0