Glasögonorm!

Sedärja! Nu har jag beställt mina glasögon! Jag hoppas att det blir bra med tanke på att dom är beställda från en Internetsida, men de flesta verkar nöjda med dom, så varför skulle inte jag bli det? Dessutom har man ju 14 dagars fri ångerrätt, så vad kan gå fel? Priset hos dom är dessutom oslagbart - hittills!

Jag intalar mig själv att jag kommer
se ganska vis ut i dom! Och jag längtar till jag kan sitta längst bak i klassrummet och se perfekt! Och dessutom slippa huvudvärken! (Tänk att det faktiskt krävdes att jag åkte på ett ögonvirus innan jag förstod hur dåligt jag faktiskt ser i jämförelse med hur jag har sett). Det här kommer bli toppen!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad härligt att du hittade ett par :) låter som att ni hade det kanon när ni var iväg. Det hade vi med Men fy vilket äcklig ställe egypten är...

2010-01-21 @ 07:17:43
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0