Gårdagen; dag 2

Dag 2 på detta året:

Lördagmorgon. Upp rätt tidigt. Fick inte ligga kvar i sängen och bara gosa så länge jag ville, snyft. Min darling skulle nämligen bege sig hemåt Hofors. Ogilla! Vi åt lite frukost, rådde om varandra och pratade innan jag skjutsade honom till tåget.

Som vanligt får jag verkligen anstränga mig för att inte fälla en massa tårar. Jag hatar avsked! Men är riktigt glad över att han kom upp :) Jag fick avsluta mitt 2009 och påbörja mitt 2010 med honom! Oslagbart :)

Om jag kunde förmedla känslan jag har i kroppen till er alla, så skulle ni vara så fruktansvärt lyckliga! :)

Resten av dagen tillbringades åt att gå en promenad i den bitande kylan med mamma. Kring 17 skjutsade pappa mig till Plommis där hon och jag drack lite vin och spelade Singstar! Jag vann bara en gång, jag har ingen talang alls inom det där ;) Vi var sedan tvungna att vandra till bussen för att kunna åka in till staden. Isa mötte oss vid Finstakiosken :) Fick byta buss eftersom dom gjort om det redan kassa buss-systemet här. Men in till staden kom vi i alla fall! Började med lite vin inne på Irish :) Därefter mötte alla resterande tjejer upp oss inne på Irish, så vi surrade av oss efter nyårskvällen! Sedan begav vi oss mot Tandoori. Kylan var verkligen inte att leka med igår!

Vi beställde massa god mat, alla åt 3-rätters :) Vi skulle även beställa lite gott vin, men då fick vi veta att dom inte hade några rättigheter den kvällen för att dom bytt ägare. Hallå? Hade vi vetat det hade vi möjligtvis gått någon annanstans. Så alla fick dricka cola. Det blev kanske inte som vi tänkt oss, men det gör ju ingenting att vi inte fick dricka vin. Det var äckligt god mat :) Och jag var så mätt till slut att jag nästan rullade fram! Vi surrade en himla massa, även fast kvällens tema gick i trötthetens tecken. Vi rundade av kvällen redan vid 23, då det inte fanns något vin att dricka. Så vi begav oss mot bussen, tog bussen till Timrå och därefter skjutsade Ann-louise hem mig och Hjortis till Edsgården :) Snällt! För attans vad kallt det var! Sedan avslutade jag kvällen med att läsa gamla sms. Jag har en väldans tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0