Fram med briketterna!

För här ska grillas!

Jaa, det skulle kunna sammanfatta min och Carolinas första presentation idag. Till slut kunde jag inte hålla mig, så jag vräkte ur mig: "Ursäkta, men har ni inga frågor om innehållet??". När hela klassen börjar reagera och "försvara" oss som respondenter, så kan man börja fundera... Pinglorna! Love you!

Har kunnat släppa det nu i alla fall efter otaliga minuter ägnade åt att ventilera med mina klasskompisar, samt försvaren från klassen - framförallt Alexandra, efter Linns underbart gulliga samtal samt en promenad med musik i öronen. Jag var inte ens nervös inför min presentation, vilket är något extremt ovanligt, eftersom jag visste att det skulle gå bra och vi faktiskt hade åstadkommit två bra rapporter! Inte direkt vad jag förväntade mig, men men. Fick fina kommentarer och uppbackningar av både lärare och klassen, så vi låter inte det trycka ned oss!




Nu ska jag försöka åstadkomma lite mat så jag har något att ha med mig till lunch imorgon. Ska även försöka fixa till mitt hem så det ser beboeligt ut!

Imorgon ska jag på Avatar med min älskling. 3D is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0